لوازم خانگی بوش

 

 

قوانین و شرایط خرید ( قرارداد خرید کالا ) از سایت BOSCHAPP :

 

این قوانین به منظور حفظ حقوق طرفین (خریدار و فروشنده) وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. خریدار با تایید قوانین و شرایط خرید تمامی آنها را تایید و قبول نموده است و این قوانین جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.

 

  • تعریف مشتری:

مشتری شخصی است که اطلاعات شخصی خود را در حساب کاربری خود در فرم ثبت نام درج کرده است، و در سایت BOSCHAPP به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام کند.
نظربه این که BOSCHAPP یک وب‌سایت فروش لوازم خانگی به صورت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

  • تعریف فروشنده :

فروشنده سایت فروشگاهی BOSCHAPP به آدرس اینترنتی BOSCHAPP.IR متعلق به تیم بازرگانی رضایی به مدیریت رضا رضایی بوده که دارای نمایندگی رسمی بوش از شرکت کاراگستر راژان می باشد.

 

  • موضوع قرارداد خرید کالا:

فروش کالا و خدمات ذکر شده در سایت BOSCHAPP به مشتری به مشخصات ذکر شده (بند1) می باشد و سایت BOSCHAPP  نیز قیمت، مشخصات و  توضیحات کالا را  به صورت واضح در سایت خود قرارداده تا مشتری بتواند با بررسی و آگاهی کامل تصمیم گیری نماید. بدین منظور سایت BOSCHAPP در قسمت اصالت کالا و قسمت شیوه قیمت گذاری توضیحات کاملی را ارائه داده است.

بدیهی است که خریدار با بررسی و مقایسه خود و سپس قبول این قوانین و شرایط قرارداد اعلام می دارد که از چگونگی اجناس و کم کیف آنها، قیمت و قوانین خرید از سایت BOSCHAPP  علم و اطلاع کافی حاصل نموده و با فروشنده به صلح و اسقاط رسیده و پس از خرید اعتراض و ادعایی نخواهد داشت.

 

  • گارانتی کالاها :

نظر به این که کالاهای ارائه شده در سایت BOSCHAPP کالاهای با گارانتی اصلی می باشد، حتماً باید گارانتی آنها توسط مشتری با تماس با دفتر خدمات مرکزی بوش سرویس فعال شود (طی ده روز کاری). بدیهی است مسئولیت کم کاری در خصوص فعال کردن گارانتی با مشتری است.

گارانتی کالاهای نصب شدنی مانند ظرفشویی، فر، لباسشویی و … از زمان نصب شدن شروع شده و حتما باید توسط نماینده رسمی و باید توسط نصاب مجاز شرکت مربوطه باز شده و نصب شود.

مدت گارانتی کالا ها 24 ماه بوده که این در خصوص کالاهای نصب شدنی 36 ماه می باشد.

شماره و مشخصات تماس با دفتر مرکزی خدمات 02143401 و 02142857000 می باشد.

با توجه به اصلی بودن گارانتی ها، چنانچه کالایی دارای ایراد فنی شد، مسئولیت تعمیر، تامین قطعات و هر گونه تصمیم گیری با واحد خدمات شرکت معتبر و رسمی کاراگستر راژان می باشد. در خصوص محصولات نصب شدنی مانند ظرفشویی، محصولات تو کار و … چنانچه کالایی نیاز به هزینه نصب داشته باشد هزینه نصب آنها به عهده مشتریان میباشد و بسته به نوع دستگاه  هزینه نصب متغیر میباشد. جهت آگاهی از هزینه نصب کالاها می توانید با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید.

 

  • ارسال کالاها :

پس از نهایی شدن خرید و پرداخت مبلغ کالا توسط مشتری، پروسه ارسال و هماهنگی جهت دریافت کالا شروع شده و معمولاً بین یک تا دو روز کاری طول خواهد کشید که در طی آن کلیه سفارش‌‏های ثبت شده  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند، و سپس طبق توافق مشتری تحویل باربری، تیپاکس یا پست خواهد شد. توضیح این که روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شده”، “در حال بررسی” و “ارسال شد” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد. به همین منظور در قسمت  نحوه ارسال سفارشات توضیحات کاملی را ارائه داده ایم.

 

  • مرجوع کردن کالاها :

هیچ یک از کالاهای فروخته شده توسط سایت فروشگاهی BOSCHAPP مرجوع نمی شوند. در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت استفاده کنید. دلیل این امر داشتن گارانتی معتبر و شرکتی است.

وظیفه گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالای این سایت با شرکت کارا گستر راژان می باشد و بعد از فروش، طرف حساب مشتریان در خصوص خدمات و گارانتی واحد خدمات آن می باشد. سایت فروشگاهی BOSCHAPP تحت هیچ شرایطی اجازه پس گرفتن کالا را ندارد مگر با نامه شرکت خدمات دهنده مبنی بر عودت کالا. بدیهی است که در صورت صدور نامه عودت کالا سایت فروشگاهی BOSCHAPP مختار است که کالا را تعویض نموده یا وجه آن را به مشتری عودت دهد.

 

  • شرایط برگشت وجه پرداختی:

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری در هنگام هماهنگی بابت ارسال، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. (منظور از حساب مشتری، حساب شخصی که ثبت نام نموده و فاکتور به نام او صادر شده است)

در مواردی نادر، در صورت به وجود آمدن خطای اوپراتور در ورود قیمت و ارزش کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای BOSCHAPP  محفوظ است و در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 

  • شرایط و زمان لغو خرید توسط مشتری:

مشتریان محترم فقط می توانند تا قبل از ارسال کالا توسط  سایت BOSCHAPP نسبت به لغو خرید اقدام نمایند و سایت BOSCHAPP نیز طی 24 تا 48 ساعت کاری مبلغ خرید را به حساب آنها عودت خواهد داد. جهت این کار باید حتماً  در قسمت تماس با ما و در فرم ارتباط با ما کتباً درخواست بدهند و در ضمن به شماره همراه داخل سایت نیز SMS کنند.

حداکثر زمانی که مشتریان می توانند برای لغو خرید اقدام نمایند به صورت زیر می باشند:

  • خرید های تا ساعت 12 ظهر را تا قبل از ساعت 18 می توانند کنسل کنند.
  • خرید های تا ساعت 24 (12 شب) را تا قبل از ساعت 1 ظهر می توانند کنسل کنند.

بدیهی است پس از ارسال کالا، تحت هیچ شرایطی امکان برگشت و تعویض وجود ندارد.

 

  • اطلاعات خریدار:

مشتریان باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

 

  • قوانین کشوری:

کلیه اصول و شیوه های کاری ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های BOSCHAPP  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

  • مشکلات سایت و اینترنت :

سایت BOSCHAPP هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و سایت BOSCHAPP تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.

 

  • تغیییر مفاد قرارداد و قوانین:

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای سایت BOSCHAPP محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند. همچنین سایت BOSCHAPP بعد از هر بار به روزرسانی خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.