لوازم خانگی بوش

  1.  

شیوه قیمت گذاری، مشتری مداری و تضمین قیمت

 

شیوه و اصول کاری ما برمبنای مشتری مداری می باشد. هدف اصلی ما کسب رضایت حداکثری مشتری و آن هم بر مبنای تحویل کالای اصل با قیمت مناسب می باشد. تمام سعی ما در این است که در شرایط سخت کاری کنونی، برای اجناس اصلی مناسب ترین قیمت را ارائه دهیم و البته در این راه همواره با مشتریان خود در تعامل هستیم. داشتن طیف بالای مشتریان وفادار و کسانی که دوباره و چندباره از ما خرید نموده اند، آن هم با درصد بالای 72/63%  مایه مباهات و افتخار ما می باشد. به همین دلیل در BOSCHAPP  سعی شده با بالا بردن بهره وری و کاهش هزینه تبلیغات، سود خود را تا حد امکان کاهش داده و حداکثر رضایت را برای مشتریان خود فراهم آوریم.

 

نکاتی که باید برای بدست آوردن بهترین قیمت در نظر داشته باشید:

 برای این کار می بایست کالاهایی که باهم مقایسه می کنید دارای شرایط زیر باشند :

 

  • محصولات باید از نظر مدل، ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند.

 

  • گارانتی اصل و شرکتی یکسان داشته باشند. کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل (شرکتی)  و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد. نکته این که گارانتی اصل در کالای بوش در ایران:

 

         اولا: باید زیر مجموعه بوش سرویس باشد. (زیرا گارانتی رسمی بوش در تمام جهان بوش سرویس است و در ایران فقط  چهار شرکت با آن قرارداد دارند)

         دوماَ : گارانتی آن واقعی باشد یعنی باید شرکت گارانتی کننده یکی از چهار نماینده رسمی بوش در ایران با گارانتی بوش سرویس (کاراگستر- سناپویان – کاسپین – مهستان) باشد و حتما بتوان آنها را از طریق شماره تماس مستقیم با خدمات مرکزی بوش (بوش سرویس) فعال کرد، زیرا امکان تقلب و کپی وجود دارد.

 

  • کالا باید حتماً جزو کالاهای اصلی بوش بوده و آکبند باشد. کالاهای طرح بوش، کپی، تحت لیسانس و … (تمام مواردی که با موضوعات ذکر شده در قسمت اصالت در این سایت اختلاف دارند) نباید مورد مقایسه قرار گیرند.

 

  • دارای لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی کارخانه باشد، یعنی در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.
سایت BOSCHAPP وارد کننده لوازم خانگی اصلی بوش با گارانتی اصلی بوش سرویس
  •  مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و یا وب ‌سایت معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد وحتماً گارانتی آنها گارانتی ذکر شده در بند دو باشد – توجه داشته باشید داشتن نماد اعتماد به تنهایی کافی نیست، بلکه اصالت بوش شامل گارانتی اصلی هم میشود.

 

  •  با توجه به نوسانات قیمت زمان قیمت گرفتن کالا ها باید یکی باشد(یعنی در یک روز قیمت گرفته شده و با توجه به موارد ذکر شده (یعنی با امتیازات ذکرشده یکسان) مقایسه شود).

 

  •   کالاهای قیمت گرفته شده می بایست موجود باشند، یعنی فروشنده باید در زمان قیمت دادن کالا آن کالا را موجود داشته باشد و این طور نباشد که موجودی آن کالا را در انبار خود ندارد و می خواهد آن کالا را برای شما خرید کند.

 

  •   کالاهای قیمت گرفته شده برای مقایسه دمو نباشند – یعنی کالا ها برای شو روم و یا نمایش نباشند دراین صورت نمی توانید آن را با کالای آکبند مقایسه کنید.