لوازم خانگی بوش

 

 

راهنمای مقایسه کالاها

 

برای اینکه بتوانید در سایت BOSCHAPP، با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب بهتری داشته باشید، می توانید کالاها را با یکدیگر از همه نظر مقایسه کنید.

  • اگر در صفحه محصولات هستید می توانید بر روی آیکون مقایسه کلیک کنید تا کالا برای مقایسه اضافه شود (در تصویر 1 مشخص شده)، و اگر در صفحه اختصاصی محصول هستید، می توانید روی مقایسه کلیک کنید تا کالا برای مقایسه اضافه شود (در تصویر 2 مشخص شده).

تصویر 1

 

تصویر 2

 

  • بعد از اینکه دو یا چند محصول را برای مقایسه اضافه کردید، اگر در صفحه محصولات هستید، می توانید با کلیک روی مقایسه در کنار سایت کلیک کنید (در تصویر 3 مشخص شده) تا پنجره مقایسه کالاها باز شود (در تصویر 4 مشخص شده)، و اگر در صفحه اختصاصی محصول هستید، می توانید با کلیک روی آیکون مقایسه در بالای سایت، پنجره مقایسه کالاها را مشاهده کنید (تصویر 4).

 

تصویر 3

تصویر 4

 

  • برای اینکه محصولاتی که برای مقایسه محصول اضافه کرده اید را از قسمت مقایسه محصولات حذف کنید می توانید آنها را با انتخاب گزینه پاک کردن در پنجره مقایسه کالاها از لیست مقایسه حذف کنید (تصویر 5)، یا اگر در صفحه محصولات هستید می توانید محصولات را به صورت تکی و یا دسته جمعی از مقایسه کالاها حذف کنید (تصویر 6).

 

تصویر 5

تصویر 6