لوازم خانگی بوش

 

تضمین اصل بودن کالا

 

کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی  BOSCHAPP با اصالت بوده و با گارانتی معتبر عرضه میشوند. تمامی اقلام لوازم خانگی BOSCH عرضه شده در این سایت اصل و ارجینال بوده و از مبادی قانونی کشور وارد شده است (تمامی اسناد موجود است) گارانتی اجناس BOSCH  سایت BOSCHAPP گارانتی اصلی و شرکتی برند BOSCH، یعنی بوش سرویس با پشتبانی واحد خدمات شرکت رسمی کاراگستر میباشد که در سایت شرکت های گارانتی کننده وزارت صنعت و معدن کشور ثبت شده است (www.irangs.ir). لینک مستقیم جهت بررسی https://irangs.ir/Home/GuaranteeCompanies?id=837 بوده که می توانید مستقیم وارد شده و بررسی نمایید.

چرا BOSCH اصالت دارد:

برند BOSCH کیفیت کالا را تضمین میکند و کشور سازنده در اصالت کالا تاثیری ندارد. برند بوش دارای بیش از 130 سال قدمت بوده و امروزه به یک نماد تجاری کشور آلمان تبدیل شده است. (از سال 1886 تا کنون). BOSCH کالاهای خود را در کشورهای مختلفی با توجه به هزینه تولید و امکانات و هزینه کارگر تولید میکند. کشورهایی نظیر آلمان – اسپانیا – لهستان – چین – یونان – برزیل – چک و … ولی بار کد و تایید همه آنها، آلمان می باشد. 

نکته مهم: در BOSCH چیزی به نام تولید تحت لیسانس نداریم. یعنی شرکتی برای BOSCH کالا تولید نمی کند بلکه BOSCH در کارخانه های اختصاصی خود در نقاط مختلف دنیا تولید می کند.

نحوه تشخیص کالای برند BOSCH اصلی:

  1. بهترین مرجع برای بررسی و تشخیص اصالت و واقعی بودن بوش سایت www.bosch-home.com است و تمامی کالاهای بوش در این سایت وجود دارد. منتها ممکن است تعدادی از کالاها سفارش کشوری خاص باشد و فقط در سایت بوش مخصوص آن کشور باشد. مانند قهوه ساز ترک که در سایت بوش ترکیه می آید و آخر سایت بوش tr  اضافه میشود. مانند  www.bosch-home.com.tr. به هر حال مبنا همان سایت اصلی بوش است (ولی با گرایش منطقه ای و قاره ای خاص).
  2. استفاده از بارکد خوان یا اسکنر گوشی استاندارد و اسکن بارکد کالا و دیدن در سایت اصلی و یا در سایت Amazon یا ebay.
  3. خرید از نمایندگی رسمی و ثبت شده.

نکته مهم:

حتی اگر لوازم شما اصلی باشد بدون گارانتی رسمی، بوش شما بوش نیست.

گارانتی بوش باید زیر مجموعه شرکت بوش سرویس و ثبت شده در سایت رسمی وزارت صنعت و معدن باشد.

بوش اپ، بوش آپ، بی سی اچ اپ، بی سی اچ آپ، بی اس اچ اپ، بی اس اچ آپ، bosch-app، boschapp، bch-app، bsh-app، bchapp، bshapp