لوازم خانگی بوش

 

حریم و حقوق سایت BOSCHAPP:

خدمات و محتویات وب سایت BOSCHAPP، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را کتباً مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید.

این به این معنی است که همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت BOSCHAPP، مانند محتوای متنی، شعار، تبلیغات، بنرها، طرح کلی سایت، آرم، آیکون، دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت BOSCHAPP جزئی از اموال سایت BOSCHAPP محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت BOSCHAPP است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سایت BOSCHAPP محفوظ می‏‌دارد و همچنین علائم تجاری ثبت شده نیز در سایت BOSCHAPP است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

سایت BOSCHAPP واردکننده لوازم خانگی اصلی بوش با گارانتی اصلی بوش سرویس

اطلاعات موجود در سایت BOSCHAPP از منابع معتبر و مرتبط و نیز شرکت های سازنده محصولات جمع آوری و در وب سایت قرار داده شده است. ممکن است اطلاعات، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در سایت BOSCHAPP در مواردی نادر غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. سایت BOSCHAPP مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه شده بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات وب سایت را به روز خواهد کرد. در این راستا سایت BOSCHAPP کمال تشکر و سپاس خود را نسبت به آن دسته از کاربرانی که این موارد را به ما اعلام و یادآوری می کنند ابراز داشته و و در اسرع وقت نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهد نمود .