لوازم خانگی بوش

سوالات متداول

منظور از سوالات متداول، سوالاتی است که در ذهن اکثریت مشتریان وجود دارد و ما برای جلو گیری از هدر رفتن وقت و هزینه شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم قبل از تماس، حتماً مطالعه بفرمائید.

 

  • چرا باید برای خرید کالا به شما اعتماد کنم؟

 

تیم تجاری ما با سابقه بیش از بیست سال و همکاری تجاری با دفاتر خود در کشور ترکیه و آلمان، همواره در خدمت مشتریان عزیز و وفادار خود بوده و هست. در راستای نوین سازی سیستم فروش و نیاز روز افزون به خدمات در فضای مجازی سایت BOSCHAPP تلاش کرده تا با تمام توان خود در خدمت شما مشتریان عزیز باشد. ما در سایت فقط کالایی که واقعاً موجود داریم را آن هم فقط با گارانتی اصلی شرکتی نمایش داده و به فروش می رسانیم.

سایت ما موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک شده است و نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید و این کاری است که در هر وب سایت فروشگاهی باید انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت درباره ما مراجعه بفرمایید.

ما از تحقیقات و بررسی های شما در خصوص کالاها و مطالب استقبال کرده و می خواهیم که بعد از تحقیق کامل با خیال آسوده و راحت به ما اعتماده کرده و خرید نمائید. سعی ما در توضیحات سایت جنبه معرفی و ارائه داشته و هرگز به خود اجازه نداده و نخواهیم داد که چیزی را به مشتری تحمیل کنیم .

 

  • چرا برای خرید از BOSCHAPP، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

 

ثبت نام (ایجاد حساب کاربری) در سایت BOSCHAPP  موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی ما به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

 

  • آیا میتوانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش دهم؟

 

بله، شما میتوانید در 24 ساعت شبانه روز ثبت سفارش خود را انجام دهید، اما رسیدگی به ثبت سفارش شما به اولین ساعات اداری روز بعد موکول خواهد شد.

 

  • روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

 

برای خرید از  سایت BOSCHAPP ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان سایت BOSCHAPP بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

  • آیا میتوانم سفارش خود را به صورت تلفنی یا در شبکه های اجتماعی انجام دهم؟

 

خیر، به منظور کاهش امکان بروز اشتباه در ثبت سفارش و با توجه به سیستماتیک بودن پروسه سفارش و سرعت بخشیدن به تحویل و ارسال کالا و انجام بهینه امور گارانتی، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را شخصا به صورت اینترنتی ثبت کنند.

 

  • آیا کالاهای شما اصل هستند؟

 

ما در سایت BOSCHAPP فقط کالای اصل آن هم فقط با گارانتی شرکتی ارائه می هیم و تمامی آنها را از طریق مبادی مجاز تجاری بدست می آوریم و تمامی سرتیفیکیت ها و گواهی نامه های کالاها موجود است. به دلیل همین موضوع ما هیچگاه همه محصولات بوش را یکجا نداریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ضمانت اصالت کالا مراجعه کنید.

 

  • آیا گارانتی کالاهای شما اصل هستند؟

 

ما در سایت BOSCHAPP فقط کالای اصل آنهم فقط با گارانتی شرکتی ارائه می دهیم و تمامی گارانتی ها نیز می بایست از طریق تماس تلفنی با دفتر مرکزی بوش سرویس فعال شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ضمانت اصالت کالا مراجعه کنید.

 

  • نحوه فعال کردن گارانتی های کالاها چگونه است؟

 

در خصوص کالاهای نصب شدنی می بایست از باز کردن پلمپ و همچنین نصب کالاهایی که باید توسط نصاب خود شرکت راه اندازی شوند (مانند :ظرفشویی و فر و …) خودداری نمایید، زیرا تنها باید توسط مسئول خدمات شرکت گارانتی کننده کالای شما انجام شود. البته در هنگام خرید اطلاعات لازم به شما داده خواهد شد – در خصوص کالاهای غیر قابل نصب (مانند: جارو برقی و …) قبل از استفاده می بایست حتما با شماره خدمات مرکزی بوش سرویس تماس بگیرید و گارانتی خود را فعال کنید. البته در هنگام خرید اطلاعات لازم به شما داده خواهد شد.

 

  • آیا امکان خرید اقساطی یا با چک وجود دارد؟

 

خیر چنین امکانی وجود ندارد. خرید فقط از طریق توضیح داده در صفحه نحوه پرداخت امکان پذیر است.

 

  • آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با BOSCHAPP تماس بگیرم؟

 

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف سایت BOSCHAPP برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت BOSCHAPP با شما تماس خواهند گرفت.

 

  • امکان مراجعه حضوری و مشاهده کالاها امکان پذیر است؟

 

بله حتماً – ما به جهت شفاف سازی از موضوع استقبال هم می کنیم و برای مشتریان حضوری خود طرح ویژه ای به نام طرح فرش قرمز داریم. حتی شما می توانید خرید نموده و طی مدت 15 روز حضوراً برای دریافت کالا مراجعه نمایید.

 

  • اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی داشت، چه کار کنم؟

 

کالاهای ما دارای گارانتی رسمی می باشند. میبایست با دفتر خدمات شرکت بوش تماس بگیرد آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

  • اگر در هنگام تحویل کالا آسیب دیده بود چه کار باید کرد؟

 

در این خصوص در قسمت نحوه ارسال سفارشات توضیحات کاملی ارائه داده ایم. چنانچه آن موارد را رعایت نموده و کالا ایراد فیزیکی و ظاهری داشت می بایست از تحویل گرفتن کالا خوداری نموده و سریعاً ما را در جریان قرار دهید تا اقدامات لازم انجام شود.

 

  • طرح فروش ویژه شما و همین طور زمان تخفیفات شما چه زمانهایی است؟

 

طرح های فروش ویژه، تخفیفات و … بستگی به نظر تیم تجاری سایت و موقعیت ها و زمان های خاصی که تیم تجاری تشخیص بدهد اعمال خواهد شد و به اطلاع اعضای خبرنامه و مشتریان ثبت نام شده خواهد رسید.